Rank Alexa #3 : Jatuh Teruk :'(

Kiera Rashid | 2/20/2014 08:00:00 PM | 10Comments |
Selamat Malam ...
Entri ini ditulis dalam keadaan separuh sedar. Muahaha... Nak pengsan kiera tengok ranking kiera jatuh dengan sangat teruk. Ishh, tak sangka jatuh teruk ranking alexa kiera. Sebelum nih okey ja . Mybe sebab.... errr. Whatever :3 . 
Apa salah Kiera? Mihhmihhmihh :'( .. Takpa-takpa, Lepas nih kena gigih lagik and selalu update blog and blogwalking blog orang.. Ayuh kiera jangan malas-malas... Huhuhuk... Cuba korang bezakan no rank in Malaysia kat rank terkini ni dengan rank terdahulu (rank lepas) kat sini : #rank2 (10/2/14) | #rank1(30/1/14)
p/s : Mesti rank korang dah naik mendadak kan? Tahniah buat korang yang rank dia menaik ^^

10 comments:

sYiRa LoKMaN said...

ranking alea ni mmg senang jatuh

sYiRa LoKMaN said...

ranking alea ni mmg senang jatuh

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum Syakirah...teruskan usaha yer...semoga berjaya..

Nadya Dyana said...

Cuba lagi. Jom sama2 naikkan ranking^^

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

rank malaysia akak jatuh teruk lepas tak online 2 minggu hari tu.. tak pe kiera, teruskan berusaha..

Izzah Norlizah said...

Sy da 5ary xbka blog,xblogwalking tp rank alexa mkin nek.xpa Kiera,msh mmpu mgubahnya :)

cik kiera said...

@sYiRa LoKMaN kan... nak jatuh jer keje ehhh :P

cik kiera said...

@Mardiah Diana Waalaikumusalam sis, Terima kasih.,. Insha ALLAH :)

cik kiera said...

@Nadya Dyana Yeahhh... Jomjom :D

cik kiera said...

@Mizz Aiza (Dunia Kecil) Terima kasihh sis Aiza... Yeke? agaknya lah sebab kiera tak rajin blogwalking kat blog org. huhu
okey, sis juga :)