Terasa tersisih :')

Kiera Rashid | 2/17/2014 04:47:00 PM | 20Comments |
Kenapa?
Kenapa perasaan ini mudah tersentuh?
Kenapa hati ini mudah terasa?
Kenapa hati ini mudah terguris?
Kenapa aku terasa disisihkan?

Aku,
Aku tak pernah rasa sesepi begini,
Aku tak pernah rasa dilupakan,
Aku tak pernah sedih seperti ini,
Aku tak pernah rasa disisihkan seperti ini.
Huhuhu, Maaf atas entri ini, Kiera cuma nak luahkan perasaan.. Kiera tak tahu kenapa kite terasa di sisihkan.. Disisihkan? Disisihkan dalam banyak keadaan.. Kiera tak tahu nak cakap macam mana. Apa-apa pun kiera tetap bersangka baik kepada semua orang. Tetap takde perasaan benci kepada orang, cuma kiera terasa je dengan ........ Hmmm, No komen..

Kiera amik keputusan untuk berhenti seketika atau selamanya dalam dunia blogging ni. Kejadian ini cukup terkesan dalam hidup kiera. Kiera tak tahu apa salah kiera selama berblogging ni. Kepada yang selalu singgah dan tegur kiera. Kiera ucapkan terima kasih... Kalau hati ini sudah terubat lukanya, Kiera akan mula berblogging balik. Maaf atas segalanya.... Kepada yang menang hadiah segmen yang lalu.. jangan risau.. Hadiah sudah 80% di siapkan. Akan dipos bila-bila masa. Tunggu yaa sayang.. =')

Luahan hati,
Kiera Rashid

20 comments:

Asha Lya said...

tak apa take u time..nnt bila dah lapang boleh la kembali aktif brblog

Nur Shafiq said...

sabar yea cik kiera , dalam bidang apa pun ada pasang surutnya :)

jm said...

salam blogger. nice entri. jm pun rasa apa yang kiera lalui skrg kerana jm pun dalam mood yang sama. jm terasa semakin jauh dengan insan yang jm sayangi, walaupun selalu berjumpa tapi hati entah kemana pergi tanpa arah tuju yang pasti. ada ketika jm terasa amat tersisih dari kasih sayangnya.

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan salam singgah sini Sis...kenapa dgn Sis...kalau Diana ada buat kesilapan tanpan Diana sedari..Diana minta maaf yer..

Akeyla Azmi said...

:((
Qila pun selalu sangat dah rasa macamtu kak kiera. Tapi kak kiera jgn lah rasa cemtu...
<333
u'll never be alone ok. Allah kan ada? :D

Norhasniza Khalid said...

nak pergi mana dearrr... jangan tinggal daku...

Khalil Hashimie said...

Sabar. fikir positif. Mungkin cume perasaan sahaja.

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

harap kiera akan kembali bersemangat.. terkadang akak pun rasa macam tu juga kiera.. jangan cuti lama-lama sangat, nanti rindu kat kiera..

Wafi Remli said...

Semoga Allah bagi ketenangan: )

cik kiera said...

@Asha Lya Terima Kasihh.. Terharu sangat... Sudah bersemangat untuk berblogging kembali :)

cik kiera said...

@Nur Shafiq Betul tuh Shafiq. Thanks ^______^ ...

cik kiera said...

@jm Sedih kiera dengarnya... Tabahlah yea. Mybe ada himah di sebalik yaa :')

cik kiera said...

@Mardiah Diana Waalaikumusalam sis, Tidaklahh... Bukan sis diana.. Sis baik dengan Kiera, tak mungkin kiera terasa hati dengan sis ^_^

cik kiera said...

@Akeyla Azmi Yup, Allah kan ada.. Akak dah mula bersemangat balik untuk berblogging .. Thanks prihatin dengan akak sayang.. Sayang awak sangat Qila :'D

cik kiera said...

@Norhasniza Khalid Haritu pergi menjauh diri je Mama..Sekarang dahh balik ke tempat asal. Hehehe...

cik kiera said...

@Khalil Hashimie Ya, mybe perasaan sahaja... Baru sekarang rasa tidak tersisih kerana ramai yang orihatin.. haha .. *terharu :')

cik kiera said...

@Mizz Aiza (Dunia Kecil) Ya, mybe silap kiera terlalu emo sampaikan kata kiera tersisih... Apa2 pun kiera sudah mula bersemangat. Terima Kasih sis Aiza. Sayang sis :'D

cik kiera said...

@Wafi Remli Alhamdulillah... Kini daku sudah tenang... :')

Cik Yaya said...

sabar kak, dalam hidup ini kita mahu orang jugak sedar akan kewujudan kita dan kadang kala kita akan terasa tersisih..yaya pun pernah alami, tapi bila jadi mcm ni, yaya akan cub apositifkan diri..insyaAllah nanti kita akan okay balik ^_^
akak tamau sedih2 lagi ye..

Izzah Norlizah said...

rsa t'sisih 2 pnh jg rsa.mmg rsa sdih dn skt aty lbh2 lg yg wt cm 2 owg yg kta syg..byk kn bsbar,mgkn owg 2 xsgja wt kta rsa tsisih..xda mnsia yg smpurna :)