yess , berjaye buad doodle yang pertama :)

Kiera Rashid | 8/26/2011 11:57:00 AM | 5Comments |
alhamdunillah, dalam bape hari je lagi nak raya.seronok lha tu kan?? hehe !! kiera lagi happy ...sebab ape kiera hapyy??? kowank tengok ahh ...

jangan meharamkan apa yang telah Allah halalkan

Kiera Rashid | 8/25/2011 05:32:00 AM | 0Comments |
FIRMAN ALLAH : AYAT 31 Mereka menjadikan alim ulama dan rahib-rahib mereka sebagai tuhan selain Allah (yakni mereka mematuhi ajaran orang-o...

tips sepuluh malam terakhir ramadan

Kiera Rashid | 8/24/2011 01:32:00 PM | 0Comments |
heyy semua, semua sehat ?? kiera tak berape sehat lha ,, demam .. semalam ag twuk demam ehh, nhe da elok sikit demam.alhamdunillah, wahh ! h...

saye tak akan buad lagi :( ( kenape curang?? )

Kiera Rashid | 8/21/2011 01:31:00 PM | 2Comments |
haey semua, hem . da lame tak belek blog . makin lame makin tinggalkan bende kesayangan saye nhe.. indu kao blogg , hehe !!, nak luahkan h...

freebies icon shoutbox

Kiera Rashid | 8/16/2011 11:35:00 PM | 3Comments |
hulla ! hehh , ya ampun , lame bangat kiera tak hapdet entry . grr ! bz betol lha kiera nhe , blog da bersarang .. adoyy . huhu !! wahh , ko...

sertai pertandingan mencipta video merdeka

Kiera Rashid | 8/13/2011 11:37:00 AM | 0Comments |
heyy semua blogger yang kiera sayang . !HOHO ,da lame ye tak hapdet entry enn , rindu2 nan bw , nan kowang  semua . HAHA !!! , err , dahdah ...

SALAM RAMADAN ^^

Kiera Rashid | 8/09/2011 05:56:00 PM | 0Comments |
nak editt ?? nak tuka header raye , nak tuka lagu raye , nak tuka , tuka , tukaaaa !! err , tukar ape lagi yekk ? HAHA . tolongtolong , ...

bergaduh dalam bulan puasa ??

Kiera Rashid | 8/09/2011 05:25:00 PM | 2Comments |
sumber : cik google huii , hehe ! AHLAN WASSALAM SEMUA ^^ , dah lame gilak tak update entry . hehe ! indu tak kat kiera . WERKK !! h...

YA ALLAH ! tabahkan hati Hambamu ini :(

Kiera Rashid | 8/06/2011 02:26:00 PM | 0Comments |
aku sayang kaw lagy ! hmm , kenape berlaku kat aku . ape salah aku ? nhe kah dugaan mu ? aku jage percintaan kita . aku sayangs kaw ...

ayat lawak kudd ! hee ~

Kiera Rashid | 8/05/2011 11:14:00 PM | 3Comments |
‎ 10 TANDA ANDA SUKA SESEORANG : spuluh  rasa malu bila brcakap dgn dia smbilan  anda prasan anda trsenyum bila brcakap dngannya lapan  ...

DOA

Kiera Rashid | 8/04/2011 08:40:00 PM | 2Comments |
pengertian DOA : doa bereti memohaon atau meminta sesuatu yang baik saripada Allah SWT yang maha pemurah dan mencegah atau menghindarkan dir...

saye ugut bf saye !! jahat tak ??

Kiera Rashid | 8/01/2011 09:27:00 PM | 2Comments |
heyy , kowank mesty pewut tengah kembong kan ? mane tak nyee  hadap makanan . hee ~. kiera tak p terawih la rynyh . cuz parent ajak kua jup ...

jom join follwer giveaway anjuran gadis polkadot ^^

Kiera Rashid | 8/01/2011 05:17:00 PM | 3Comments |
yeahh , kiera datang lagi. tapi dalam mood sedang berpuasa.hee ~ , SELAMAT MENYAMBUT BULAN PUASA SEMUA.  hehehe!! , uke lhaa , kiera nak joi...