Apabila Pesawat Hilang.... | #PrayForMH370

Kiera Rashid | 3/09/2014 02:01:00 PM | 10Comments |
Lebih baik diam dan lihat sahaja daripada mengumpul dosa percuma!
Kredit gambar Utagha | Sini
p/s : Hape nak jadi lah... Saat tengah getir dan sedih ni ade juga makhluk tuhan yang macam tak faham perasaan orang jer. Cukup2 lahhh... Hmmmm 

10 comments:

Akeyla Azmi said...

hehe qila mampu gelak je baca haih.
Semua lawak.
Tapi hm. Allah je tahu kan? <3

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dik Kiera..betul tu..hentikanlah bercakap yang bukan2 tentang pesawat Mas MH370...marilah sama2 kita berdoa semoga semuanya dalam keadaan selamat..

Amir Khalis said...

#PrayForMH370

Mazni Munawar said...

bongok semua org macam ni. -_-

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

macam-macam spekulasi ekoran dari kehilangan pesawat itu.. kita doakan semoga semuanya selamat..

Muhammad Taufiq said...

Hye, saya suka baca blog awak, baru-baru ni saya ada buat blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

cikmisi leen said...

kan ? bijaklasa semuanya kot.. emotional lebih. kurang empati, kalau lah mereka yang mengalami atau terlibat sekali, baru tau perit nya. lebih baik diam, berdoa dan tunggu berita yang sahih je.. ^^

cik kiera said...

@Akeyla Azmi Bila baca macam lawak kan, tapi tulah.. terkedu seketika ... hmmmm

vanillasnow said...

Assalamualaikum..betul tu, sedih sangat tengok dieorng sebar benda yang bukan-bukan. tak matang sungguh. Apa2pun semoga Allah menyelamatkan saudara2 kita..amin

http://scentofhappiness95.blogspot.com/2014/03/a-vanished-plane-mh370.html

Izzah Norlizah said...

Drpd myalahkn sapa2 lbh bek doakn agr sumanya slmt dn bek2 sj..