Tak Akan Guna GARNIER lagi !

Kiera Rashid | 8/04/2014 08:00:00 AM | 6Comments |
Haaaaa, mesti korang pelik kan kenapa pulak Kiera citer pasal GARNIER ni? kenapa pulak kiera tak nak guna GARNIER lagi? Siap nak boikot-boikot segala. Nampak marah sangat jaa ni. Nape yer?
Yerlah, Cubalah korang tengok gambar-gambar ni, agak-agak korang nak tak guna produk ni lagi? SOO? Mari Boikot ! Dah dekat 2 tahun guna GARNIER ni. Ya Allah, kiera tak tahu :'( Lepas ni nak guna balik Fair & Lovely lahhhh.....

UPDATE:
Disebabkan kiera tak printscreen gambar2 yang kiera tengok semalam, yang mana terdapat sekumpulan perempuan yahudi bergaya dengan barang2 GARNIER. Nak printscreen balik tak jumpaa pulak gambar nye. Kiera just tunjukkan pages GARNIER yang diuruskan oleh israel.

6 comments:

mama amir said...

gambar yang mana ek kiera?...^_^

syazrah tarmin said...

hihihi... nasib la dh tak guna garnier lagi... hihihi :D

nurul hidayah said...

Good Job Kiera ! Tak dapat jatuhkan depa kat sana . Kita jatuhkan ekonomi depa . :D

cik kiera said...

@mama amir maaf kak. Gambar di takde. Kiera embeed post fb dari pages wardina. Hilang lak pulak :/

cik kiera said...

@syazrah tarmin Wahhh, bagus. :D

cik kiera said...

@nurul hidayah Betul3 . Sokong sangat. itu saje yang dapat kita lakukan di sini.