#SupportGaza !

Kiera Rashid | 8/03/2014 03:03:00 PM | 4Comments |
Salam Ahad :)
"My name is Norsyakirah Binti Mohd Rashid, I'm from Malaysia & I #SUPPORT GAZA !"

Ya ALLAH ! Selamatkanlah saudara seislam kami di sana. #PrayForGaza #PrayForPalestina #HancurkanIsrael . Kami tak mampu membuat apa-apa, hanya doa yang ikhlas dapat kami berikan agar ALLAH menyelamatkan kamu semua. Setiap kejadian, ada hikmahnya. Bersabarlah wahai saudara kami.  :'(

Hari ini sudah 28 hari peperangan di GAZA. dah nak dekat sebulan peperangan ini berlaku. Ya ALLAH, tak sanggup nak bayangkan macam mana keadaan di sana sekarang. Kiera sering mengikuti perkembangan tentang ini kat PAGES AMAN PALESTIN. Jangan pernah berhenti berdoa untuk mereka. Allahuakbar!!!!

4 comments:

Cik Nadyya said...

semoga apa yg dirancang oleh ALLAH ni ade hikmahnya. ameen ~

#prayforGAZA

Masjid Kampung Baru said...

salam.... maaf mengganggu boleh saye tanye mcm mane nak buat gambar yg awk wat untuk pray for gaza? boleh ajar kan?

cik kiera said...

@Masjid Kampung Baru bolehh google. tak pun buleh buat sendiri je :)

syazrah tarmin said...

pray for gaza..