Facebook Error

Kiera Rashid | 8/02/2014 12:18:00 AM | 9Comments |
Adoyy, dah kenapa dengan FB hari ini? baru nak godek-godek fb tetibe jadi macam ni.Siapa pernah kena macam ni? agak-agak korang lama tak FB ni macam ni? 
p/s: Alaaa, nak layan apa yehh, FB tak buleh nak bukak :'(

9 comments:

POP said...

samalah..huhu

KingNaz said...

Yup, fb kene hijack oleh aku

Sya Mimie said...

Asslmkm.. Ohhh, fb mmng ada prblm la eh.. Ptut la try buka xleh.

Mazni Munawar said...

ehh ingat saya sorang je yg kena :o haraplah cepat elok T__T

cik kiera said...

@POP yeker??? ehhhhhhh

cik kiera said...

@Sya Mimie Biar betu , memang semua kena lah ni????

cik kiera said...

@Mazni Munawar Kiera baru je elok balik, tapi taktahu lah kena balik ke tidak ni...

Cik Nadyya said...

samala.. tapi salunya kejap je..hehe

CT Humairah said...

biasalah facebook pening sekali skala hihik..