Blog Bakal Bersawang | Selamat Tinggal

Kiera Rashid | 9/14/2014 11:48:00 PM | 4Comments |
Selamat Malam,
Berat sebenarnya nak cerita, tapi gigihkan juaa. :( Kiera akan meninggalkan seketika dunia berblogging kerana amanat yang harus dipikul. Cewahhh! Sebenarnya esok dah mula start kerja... dan kiera akan berpindah rumah ke sana.. Sukar untuk mengambil keputusan ini, tapi takpelah. Aku kena kuat, aku kena tabah. Yaa, aku akan meninggalkan orang yang aku sayang, Adam. 
Pada yang selalu yang singgah blog Kiera ni. Jangan berhenti yaa menyinggah... Kiera mesti akan merindui blogger-blogger yang selalu tegur kiera dan selalu beri tunjuk ajar pada kiera.
Ohya, kiera kan banyak join GA kat blog kan? Kiera akan cuba untuk follow perkembangan GA anda, cuma kalau lambat feedbacknya maafkan ye. mungkin hanya boleh curi-curi wifi/hotspot orang nanti untuk tengok blog. Hihi... Kepada Mamaniza.com. malam ni kiera sedaya upaya BW semua peserta mama yee :)
Okeylah, kiera buat entri ini sebab untuk memberitahu awal-awal, takut nanti orang dok nanya mana kiera pergi *macamlah ada orang kisah. . Pada yang mintak sponser tu, kiera dah PM awal-awal. hanya sorang je kiera dapat sponser. Sponser kiera seperti biasa. Takkan cancel... Nanti hello2 lah ye kat FB kalau ada update apa-apa ye penganjur :)
P/S: Inilah keputusan yang sangat sukar bagi aku! :'(

4 comments:

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan singgah pagi dik....Semoga di tempat baru akan lebih baik ya....

Karya Mahirah said...

Tapi janganlah bersawang sangat.. jenuh nak tiup habuk nanti hahaha.. tak pa, buat mana yg penting dulu.. tak lupa punyalah..

Cik Itah said...

salam. sama la..sy pun bakal menghilang dari dunia blog sob sob :(

Lissa said...

heheheh joined satu GA yg Kiera jd sponsor huhu
http://lissadblog.blogspot.com/2014/10/blogger-area-mega-give-away.html