fenomena makeup transformation Menjadi-jadi. (20 gambar)

Kiera Rashid | 9/06/2014 11:32:00 PM | 4Comments |
Selamat Malam, malam ni barulah dapat luangkan masa udate entri. hari ini penuh sibuk kat kenduri kendara. Maklumlah  hari hujung minggu. esok pon ada lagi kenduri. Buncit k buncit perutku. Huaaaa!
BACK TO TOPIC, Mesti taukan pasal make up transformation ni. Dah jadi VIRAL pun. Sebab apa? Kebanyakkan gambar yang tercipta sangat mengelikan hati, anoyying dan panas buntut. ehhh? Hahaha. Selebriti tempatan banyak menjadi mangsa tempias fenomena ini. Nak tengok? Jomlah terjah kesemua 20 gambar kat bawah ini. Kita santai-santai malam okey! ^_^
Make up transformation manakah yang menjadi dan paling lawak? Hahahaha

4 comments:

Nur Farahuda said...

hehe. tersenyum sorang - sorang tengok semua gambar dalam entry ni. Aduhai...
=D

cik kiera said...

@Nur FarahudaHaha, kann?

Barniyah Ammara said...

Macam-macam~ Yang paling jadi yang nombor 11 tu. :p

Karya Mahirah said...

@cik kiera adoihai akak gelak muka kuning tu dengan neelofa hahaha...