YA ALLAH ! tabahkan hati Hambamu ini :(

Kiera Rashid | 8/06/2011 02:26:00 PM | 0Comments |


aku sayang kaw lagy ! hmm ,
kenape berlaku kat aku .
ape salah aku ?
nhe kah dugaan mu ?


aku jage percintaan kita . aku sayangs kaw . aku sanggup berhenty daripada memainkan perasaan lelaki sebab kaw. kenape nhe ? kenape boleyh terjady ? aku berdosa dengan kaw ke?. salah siape ? aku ke kaw ? tolong la jawab , ape sebenarnye yang dah berlaku ? . 

pedyh haty aku melihat relationship kowank ? betul ke perempuan uh pakse kaw untuk approve relationship uh ? betul kah ? kenape kaw tak tolak ? kenape kaw sanggup trima dea . kenapa kaw buad aku mcm nhe ? aku tahu aku tak secantik dea. kenape kaw perlu membohong aku ? dulu kaw penah cakap kaw tak suka owang yang tak jujor. tapy kaw sendiri tak jujor . kenape ?. ALLAH tunjukkan kat aku , aku tergerak haty nak add perempuan uh . then ape yang aku tengok . ! kaw buad relationship nan dea , tapy nan aku kaw hanye wad family list je . ! tak cukup ke kaw saked kan haty aku? , aku tahu kaw penah terluka . tapy nape aku harus terlibat same dengan perasaan luka kaw uh ?

kalau kaw terbace entry nhe , aku mintak maaf . dan ape yang penah aku cakap . blog adalah teman terbaek aku , dea tak penah sakedkan haty aku . hm ! engs ea . aku HARAP KAW BAHAGIA KELAK ! ^^

No comments: