MENGAPA SUKA CAKAP BELAKANG-BELAKANG NI..!

Kiera Rashid | 4/24/2014 07:18:00 PM | 3Comments |
Pernah dapat berita dari orang lain pasal orang lain ‘mengata’ kat kita...?

Pasti pernah kan... ??????

Anggaplah orang yang bercakap belakang kita tu........
  • 1. Tak boleh nak jadi seperti kita 
  • 2. Tak sama level dengan kita 
  • 3. Tak ada apa yang kita ada! 
Itu maksudnya kita ni ‘HEBAT’!!! - 

Jadi, kalau ada orang umpat kita ucaplah Alhamdulillah... berlapang dada dan senyum-senyum lah jika kita diumpat dan dikutuk di belakang, kerana pahala orang yang mengumpat itu akan dapat kepada kita secara percuma.

3 comments:

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dik Kiera..biar orang mengumpat kita,jangan kita yang mengumpat mereka...

Cikgu Norazimah said...

mmg skt hati gak bila dengar ada orang mengata kita, tp fikir positif, org tu jeles sbb kita lagi bagus dari dia ! hehe

Aqilah Azmi said...

hmm biar jelah diorang tu.
4get the haters bcs somebody loves ya ~ <3 hihihihi