Freebies : Doodle Berjaket Denim !

Kiera Rashid | 4/04/2012 06:34:00 PM | 6Comments |
Hey oulls ! Selamat petang . Harinhe buad pertama kalinyaa kiera nak buad Freebies Berkaitan Doodle . Hehehe . Furh penad juga buad Doodle nhe . menguji kesabaran Wooo ! . Oke lhaa , kiera sedia kan bermacam-2 warna . Harap yang suka lhaa :)

biru !

hijau !

kuning !

oren !

pink !

merah !

ungu !


Haaa ! Amacam ? suka ? Nakk ? boleh jea . bud minta izin dulu yea . Kalau tak lawoo . jangan kutuk ! Hohohoho . Komen lhaa siked yea . Sebab nhe hasil kiera yg kiera rasa , memuaskan dari yg sebelum nya . Jasa anda amat kiera hargai . :)

Rasanya patut tak kiera teruskan buad Freebies Doodle nhe . yelhaa banyak sangat pesaing yg lagi Handal dari kiera kan ?

6 comments:

shafiq said...

wah2 , cantik ar , apa kata try buat yang laki punya , hehe ,

cik kiera said...

@shafiq

tengs , tak bape cntiks , saye ikud tunjuk ajar awa laa :)

hehe , insyallah . kalau rajin :p

arisa nazifa said...

Lawa macam tuan blog . Heeee , pandainya awak buat doodle , kalau ada masa boleh tolong ajar ? Jeles tengok awak . :3

cik kiera said...

@arisa nazifa

tengs arisa , tak de la lawo mne pons :p , boleh-2 , nnty ade pape bgtao je kiera :)

Esyah Amirah said...

Esyah Ambik Hok Kaler Pink Ngan Biru Yaa

AmirahSyafiqah ♥ said...

cantik dah comel :)