Tonton Filem Online : Dampak 2013 (FULL MOVIE)

Kiera Rashid | 1/15/2014 01:35:00 AM | 2Comments |
Nak update semua filem 2012/2013 sebelum cerita baru 2014 keluar . HewHew !
Sinopsis Dampak
Dampak mengisahkan misi lima beradik cuba membalas dendam atas kematian bapa mereka tetapi diduga dengan pelbagai halangan yang akhirnya membongkor misteri yang wujud dalam keluarga mereka sendiri.
Misi bermula dengan kisah Idrus (Aaron) bersama-sama adik angkatnya, Giran (Farid), Hana (Jue Evans) dan Qyra (Intan) mencari Afran (Michael Chin) yang hilang untuk menyelidik rahsia Tok Long.
Selepas Afran ditemui, mereka teruskan usaha mencari sejarah Tok Long sehinggalah dipertemukan dengan Botak (Cat Farish) yang kebetulan dibelasah orang-orang suruhan Man.
Man pula musuh Joni Hitam, kumpulan gangster dan kongsi gelap yang menggunakan nama Lambang Merah sebagai tagline mereka.
Keberanian dan ketangkasan Giran dan Afran bertarung menarik minat Joni mempelawa mereka bekerja di bawah naungannya. Namun mendapat tentangan adik beradik lain yang bimbang misi mereka akan terjejas.
Tetapi Idrus menyakinkan tugas mereka pasti lebih mudah sekiranya berada di bawah Lambang Merah. Pada waktu itulah, mereka dipertemukan dengan Tiger Long, kepala kumpulan Lambang Merah yang mempunyai pertalian rapat dengan kisah silam mereka.
TONTON ONLINE DAMPAK :
DFM2U

2 comments:

fragmenbiru said...


Haah.. abak ada tngok cter ni tapi x hbis..sparuh je... kna tngok lagi skali ni...

Kiera Rashid said...

@Abak's Role

Cerita ni memang best Abak , last2 baru dapat tahu yang sebenarnya Cat farrish tu punya kerja . best best :)