Throwback : Gambar Permata Comel Umi Sebelum Setahun :)

Kiera Rashid | 1/09/2014 09:17:00 PM | 17Comments |
Selamat Tengahari , Harinie saja jaa , Nak maen flashback2 niey , Ngehhngehh! 

Act, Entri nie banyak gambar , yelha , saja nak tunjukk muka ADAM yang SUPERB comel macam umi dea nie :P So, nie lha muka-muka Adam sebelum Setahun :)

My Baby Boo ^_^
Hai, saya baru saja dilahirkan . Salam Dunia :D

Jom tengok Ragam-ragam adam lagi? :)
Umi sayang awak sangat Ohh Adam ku sayang :') Semoga jadi anak yang berguna dan berjasa di masa akan datang . Ameen ~ :')

psst : Comel tak Adam ? :D

17 comments:

aisya said...

cuteness overload!
geram!
hehe

cik kiera said...

@aisya
Terima Kasih sayang Aisya :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

comelnya adam.. semoga membesar jadi anak yang soleh. :D

cik kiera said...

@Mizz Aiza (Dunia Kecil)

Terima Kasih Mizz Aiza , Insha ALLAH , ameen :')

cik kiera said...

@Mizz Aiza (Dunia Kecil)

Terima Kasih Mizz Aiza , Insha ALLAH , ameen :')

Sally Yatiey said...

Comel! ;D

cik kiera said...

@Sally Yatiey

Terima kasih Yatiey . Bontot adam dah kembang sebab asyik kena puji. Kikiki ~

Tasneem said...

hyeee sayang. kenapa awak comel sangat. geram nya nak cubit cubit pipi awak! ^^

cik kiera said...

@Tasneem

Hehehe , terima kasih tasneem . pipi adam memang montok , sis pon sukaa tarik2 pipi dia . hihi

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

@cik kiera
sama-sama.. :D

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

@cik kiera
cik kiera ada buat segmen bloglist ya? baru perasan tadi.. ingatkan cik kiera join segmen orang lain.. insya-Allah akan join.. bookmark dulu.. :D

azizah :) said...

alaa.... comelnya baby boo tu! besar dah dia yer..

Engku Muzahadin said...

Mmg comel!

cik kiera said...

@Mizz Aiza (Dunia Kecil)

A'ah ada sis. Okay, takpe, Lambat lagi dateline dea, hehe . Jemput join ye . Terima kasih :D

cik kiera said...

@azizah :)

A'ah sis, dah besau dah dia, dulu lahir tapak kaki saiz dua jari kite je, sekarang dah berganda2 besau ehh . hee :)

cik kiera said...

@Engku Muzahadin

Hee, terima kasih :D

Mimi Azirah said...

Boolattttnye mate die..geram