Juara Mimbar Pencetus Ummah . Tahniah #PUHafiz .

Kiera Rashid | 1/10/2014 12:10:00 AM | 8Comments |
Alhamdulillah, berakhirlah sudah pencetus ummah yang di siarkan di Astro Oasis sebentar tadi . Tahniah buat semua pemenang. Memang tak sangka dan tak diduga , Pu Hafiz bergelar Juara . tahniah ! Alhamdulillah .


     1. PU HAFIZ

     2. PU SHAHUL

     3. PU YEOP

     4. PU RAHMAT

Bagi kiera semuanya adalah JUARA ! Tahniah semuanya, semoga menjadi pendakwah islam yang terbaik bukan saja terbaik di mata manusia malah terbaik di mata ALLAH S.W.T :')

GAMBAR CREDIT TO PAGES PENCETUS UMMAH 

8 comments:

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan salam singgah di pagi Jumaat...semua adalah yang terbaik dan pemenang...tahniah...

fiqah hamed said...

Tahniah buat semua pemenang...macam best jer,tapi dkt rumah tak ada astro..^^

Mimi Azirah said...

Tahniah kpd juara PU

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

tak dapat tengok sebab kat rumah takde astro..

cik kiera said...

@Mardiah Diana

Waalaikumusalam , Salam jumaat . :)

cik kiera said...

@fiqah hamed

Akak pon tak guna Astro . Akak guna Njoy . huhu :)

cik kiera said...

@Mimi Azirah

Yup, tahniah PU HAFIZ :D

cik kiera said...

@Mizz Aiza (Dunia Kecil)
Kiera pun tak guna astro sis, cuma pakai NJOY je.. huhuhu