Tonton Filem Online : Highland Tower 2013 (FULL MOVIE)

Kiera Rashid | 12/14/2013 10:14:00 PM | 5Comments |
View More Movie Here !
Sinopsis: 
     Filem Highland Towers arahan Pierre Andre berkisar di lokasi kejadian tragedi Highland Towers di Taman Hillview, Hulu Kelang, Selangor yang berlaku pada 11 Disember 1993.
     Ia merupakan tragedi runtuhan satu daripada tiga blok kondominium 12 tingkat yang juga pertama dan terburuk negara apabila mengorbankan 48 nyawa.
     Walaupun dua blok lain tidak terjejas, pihak berkuasa mengatakan ia tidak selamat diduduki menyebabkan semua penduduk berpindah dan kawasan itu terbiar dengan semak-samun. Dalam filem ini, Shima merupakan pengacara untuk satu program televisyen.
    Shima mahu buat satu dokumentari mengenai para normal dan memilih lokasi popular tragedi Highland Towers. Penggambaran dilakukan pada waktu malam. Shima pula asyik mengambil gambar di sekitar kawasan itu untuk bahan kajiannya.
    Pelbagai kejadian misteri berlaku dan berjaya dirakam dalam lensa kamera .

Tonton Online di sini : [update 9.9.2014]
Link (1) - pencuri movie

5 comments:

Anonymous said...

walaikumusalam....
wei babi, aku nak tengok movie la ngok
ape ke susah bagi link yg direct
kesian orang lain yg datang sini

Kiera Rashid said...

@AnonymousTerima kasih kerana telah mencarut saya,
Kalau nak tengok, p beli cd dia teruss bukann maki2 disini :)
Saya ikut prosuder owner punya link. Kalau dah diaa letak link tambahan. Takkan saya nak buang untuk kepetingan saya sendiri?

khairunisa said...

hi boleh tak letak movie full kat sini sebab saye nak tengok dgn kkk saye please ... balas ye dan jgn lupa letak highland tower full movie kat sini ok bye

Kiera Rashid said...

@khairunisa hai nissa. saya sudah update :)

Anonymous said...

Salam.. Terima kasih Syakirah share movie Highland Tower, memmang seram betul.. yang lemah semangat jangan tengok.. ANDA SEDANG DIPERHATIKAN