Welcome 2013 . Alhamdulillah :')

Kiera Rashid | 1/01/2013 12:46:00 AM | 2Comments |
Assalamualaikum ,

Alhamdulillah, Allah masih memberi kite nafas dan roh untuk kite sentiasa mengingati Dea. Syukur , Syukur alhamdulillah :')

Hari nie orang ramai g tengok countdown, Tapi kiera menghadap laptop tersayang kiera je nie . Sambil menyiapkan Design-2 blog . Eh, macam kiera tak heppy je masuk tahu baru nie . Eh Eh ~ Sape kate kiera tak hepy . Heppy sesangat . Tapi kiera sabut dengan secara sederhana sahaja . 'Membaca doa selamat ke atas kudrat Ilahi, dan meniatkan azam didada . ^_^

Kiera berazam , Akan berubah sikap kiera yang pemarah dan suka menjawab nie, Kiera juga mahu menjadi anak yang dapat dibanggakan selepas ini. In Shaa ALLAH . Ya ALLAH , AKU MAHU BERUBAH . itu lah azam ku . :")

Harinie ramai yang tengok countdown dan meraikan NEW YEAR,
Tapi sesuatu yang kita lupa , Adalah kebebasan yang diperlukan oleh umat kita di PALESTIN . Ya ALLAH, Semoga hari-hari yang mendatang nanti lebih sempurna hari hari-hari sebelumnya. Bebaskan Umat kami. ♥
#Semakinharisemakinmenghampiriduniaakhirat ! :')

Ya ALLAH, Moga dilemabaran baru ni , kau memberi sinar baru kepada umatku disana :')

Happy New Year semua XD

P/S : IN SHAA ALLAH , nak hantar parent ke Mekkah . Mohon dipermudahkan . Amin :)

2 comments:

nanieybarnieylurviey said...

Aameen Ya Rabb.. Moga dipemudahkan.. Lame x jenguk kiera.. :) happy new year 2013 :)

cik kiera said...

@nanieybarnieylurviey

Happynew year too. Heheh, samelah, dah lame tak jenguk akak. BLOG pon dah makin comey :D