Disebabkan ramai yang tak tuntut doodle,Kiera nak....

Kiera Rashid | 12/27/2012 10:43:00 AM | 2Comments |
Assalamualaikum ^_^

hon hon ! furh furh , berhabuk blog kiera nie . Actually , kiera nak maklumkan untuk peserta yang tak tuntut doodle korang lagi . Ramai woo yang tak tuntut doodle deaorang :'( . Yerlha. doodle yg kiera buad tak bape nak cantik n buruk . Sabar jelha ..

So, dengan hormatnya kiera takkan buad doodle untuk peserta kumpulan #3 dan #4 . Maaf :( terpaksa buad macam tu , harap ada yang memahami ye -,-

Tapi ! ada berita gembira untuk uolls yang minat dgn doodle kiera, Korang rasa korang suka , Just infom kera ya :) Korang boleh claim dgn kiera cepat2 ye . Terlambat takut terlepas ^_^

TERJAH SINI =



p/s: ada 2-3 org je yang claim doodle mereka . Thanks :')

2 comments:

Aisyah Sanusi said...

sori... saya terlupa saya ade join !
dulu time saya bukak balik blog awak jadi blog not found~

Aisyah Sanusi said...

saya nak claim doodle saya !
hope x menyusahkan awak ! Sory sesangat !!! >o<