Seram! Wajah Mendiang Nenek Muncul Dalam Kandungan

Kiera Rashid | 11/19/2012 03:32:00 PM | 1Comments |
Melakukan imbasan merupakan antara proses awal yang dilakukan oleh doktor dalam melihat pergerakan anak dalam perut ibu mengandung. Sudah tentu yang paling teruja sekali adalah ibu dan ayah apabila melihat kandungan anaknya itu berada dalam keadaan normal dan bergerak-gerak. Namun, ada satu kejadian yanga gak menyeramkan bagi seorang ibu ini apabila sedang melakukan imbasan terhadap anaknya. Apa yang muncul adalah dipercayai wajah mendiang neneknya dalam kandungan.

Seorang ibu dari Brazil terkejut ketika melihat hasil USG bayinya menampilkan penampakan wajah yang mirip dengan mertua atau nenek dari si bayi yang telah meninggal.

Phamela de souza dan suaminya suaminya, Marcelo terkejut ketika mengetahui hasil USG tersebut dan langsung teringat akan ibunya, tiada sejak empat bulan lalu.

Marcelo yakin ibunya kembali untuk mengawasi dan menjaga keluarganya. Anak mereka saat ini berumur tiga tahun mengaku sering melihat neneknya. “Aku percaya itu ibu. Itu wajahnya. Sangat mirip dan dia kembali untuk menjaga kami,” ujarnya.

Biarpun hal ini sangat aneh, Marcelo mengaku lebih tenang dengan meninggalkan keluarga ketika bekerja setelah tahu mereka dijaga mendiang ibunya. Namun, beberapa sepupunya ketika ditunjukkan foto itu, mereka terkejut dan merasa seram. Bahkan kawan2 Marcelo juga tidak boleh tidur sejak melihat hasil USG itu.

P/S : Aneh pulak tengok benda nie . Errrr ~

1 comment:

Jie said...

errr memang seram, true story ke ni?