Ada tak yang tak suka saya ?

Kiera Rashid | 10/09/2012 08:47:00 PM | 1Comments |
Hello , selamat malam semua bloggers .



Eh ? Asal dengan kiera lak nie ? buang tebiat ka ?

Jawapan kepada soklan : A'ah kud , nak mati dah kud --' (ish, takbek laa cakap cam tu )

Entah lah , rasa macam ramai yang benci kiera nie , kebelakangan blog nie tak banyak pengunjung , kenapa semua ? Kalau ada salah , kiera nak mintak maaf , insyallah, kiera akan perbetulkan kesalahan kiera itu.


Tolong yea . sape yang tak suka ke, tak puas hati ke, tak tak and tak lagi .. dengan kiera nie , sila tampil dan kiera sedia dicaci maki . :')

Wa'salam ,

Yang Benar,
CIK KIERA
""""""""""""""""
(OWNER BLOG NIEH)



1 comment:

Princess Syazliyana said...

eh kenapa ni akk ? sayaa suka akk laaaa . hehe ;D