NAMPAKNYA KORANG TAKNAK HADIAH LA NIE ??

Kiera Rashid | 9/05/2012 02:20:00 PM | 5Comments |
sila alert hal ini yea :D

WARGHHHH ! SADIS LOL --'

kenapa ? why ? why ?
nape masih takde sape nak bagi detail ?? tak suka hadiah ? hermm ..
kbizi kea korang ? kalau macam tu kiera tamao la burn hadiah tu . kiera nak cabut undi laen . penat la tunggu . sponsor yg asyik tanya-2 . kiera da tatao nak jawab ape ...

okey , kepada pemenang voucher je kan means pemenang saguhati .. kiera rasa kesian yea . ada yang menang saguhai tapi dea cepat-2 alert tentang hadiah mereka .. so, dengan berbesar hati , kiera akan cabut undi laen ... siapa setuju ?? insyallah jumaat malam  kiera umumkan pemenang part 2 ... sekian terima kasih ,

p/s :masih terbuka lagi kepada pemenang yang nak hantar detail sekarang , kiera bagi masa sampai hari khamis malam :)



5 comments:

fiqah hamed said...

Wah..pemenang part 2.. ope kali ini pemenanh tuh alert..(:

Fafa Story said...

hrp2 klau akk buad undian kli keduee... sye bertuah :D

Fafa Story said...

hrp2 klau akk buad undian kli keduee... sye bertuah :D

Princess Syazliyana said...

kenapa diorg tak alert ? huhu .. sy setuju .. buat lah cabutan lain :D

mi$$ch0c0laTe said...

hope bertuah la ea untuk yg kedua.. :)