Cerpen 3 Suku Versi Remix Apakah (Part 9)

Kiera Rashid | 9/30/2012 11:52:00 PM | 8Comments |
Ahoy There ^^v ..



Walawehh , hari nie kiera nak sambung cerpen 3 suku versi remix apakah untuk part yang keseratus ke sembilan.

sebelum tu, kite usha-2 dulu part-2 yang terdahulu , pasti lagi best kalau baca dari awal kan ? :D

    mata bertentang mata, tiba-tiba suasana menjadi sepi, yang hanya kedengaran bunyi cengkerik dan angsa[kejadah cengkerik dan angsa ada kat market pulak] . Ca'er terasa seperti di panah dengan pisau oleh mata yang menggoda si awek itu. tetibe datang seorang pari-pari menjelma dekat celah ketiak dia . Ca'er terperanjat . dia pergi belari baby-baby sambil membuat mukatakut.jpg medapatkan mamanya yang sedang mebelek keyboard di sebuah kedai. 

    "mama ! mama ! tulung tulung ! kejadah apakah yang melekat kat ketiak Ca'er nie ?" . Ca'er berteriak macam kene hesteria sambil menunjukkan ketiaknya yang berserabut dengan bulu yang bersimpul-simpul macam kuih simpul je . 

    "Eh, Ca'er ape kene kau nie ha ? pontianak yang kau jumpa tempoh hari telah merasuk kau balik ke ha ha ?, eeeiii , musibat apa yang kau buat nie , pahal tunjukkan ketiak kau yang berbulu nie. jatuh martabat kite ca'er oyyyy . mama tak nampak pape pon melekat kat ketiak kau nie , kutu adalah.... Dah , tolong tutup ketiak tu . berbau siot !" mama berleter dengan panjang lebarnya , sampaikan orang yang berada berdekatan deangan deorang tersengih-2 macam longkang busuk .

    Ca'er tak terus tutup ketiaknya, sebab pari-pari tu masih ada di ketiaknya sambil memakai penutup hidung  untuk mengelakkan terhidu gas karbon mondoksida . EH ? monoksida yang melekat kat ketiak Ca'er ! . Mama pulak terus belah dari situ , mencari keyboard di kedai-2 yang laen pulak . Tinggal laa Ca'er dengan pari-pari tersebut . Bermula lah perbualan pari-pari dengan Ca'er .

    "wahai manusia , Aku adalah arjuni kasih A.K.A a.k ! Aku datang nak tolong kau rembat si awek tu" tangan pari-pari yang kontot tu menunjuk ke arah anak mak bella aldama yang menarik perhatian dia sejak dari azali lagi . ehh , sejak dari tadi . Ca'er melopong memandang pari-pari tersebut sesaat kemudian , Ca'er tergelak tetibe . 

    "Pahal kau gelak stan ?!! aku takdo buek lawaak doh haih " Arjuni kepelikan dengan tabi'e eh , tingkat laku si ca'er nie . Ca'er masih gelak sakan seperti disampuk pontianak tu lagi .

    selepas habis air mata Ca'er meleleh disebabkan tergelak lebih tadi , Keadaan mula reda. Ca'er bersuara "siapakah kau sebenanya nie ha ha ha ? yang aku kenal ARJUNA KASIH je . kenal pon dalam filem ngorat yang dibintangi oleh aron ajis /kejadah lak ikut pelat mama aku nie lak\".  

    "oh , itu abang aku lhaa , popular kan dia, siap ditawarkan jadi pelakon lak tuh . tapi ciite tu lom ditayangkan., aku pon ada tao dalam filem tu , nanty kau cari lah sendiri k , eh, aku datang nak tolong kau, kau nak tak rembat si awek tu?" kata Arjuni kasih, "kalau kau nak thu , aku nie dari agensi REMBAT.SDN.BHD . Tak main lhaa ngorat-2. dah tak jalan" sambung Arjuni lagi.

    "Wahh , macam mana kau tahu aku nga usha awek tu?" Ca'er pulak bersuara. 

    "Aku boleh baca hati kau lha beb , tengok sinar matamu sudah ku tahu dong. aku pon tahu sebab kau terpikat dgn kejelitaan muka dea spisis macam muka britney spenda. eh, brtney apatah, berbelit aku nak cakap. Hehehe" Arjuni bereloteh panjang lebarnya.

    Ca'er yang mempunyai perasaan ingin tahu yang membuak-2 bertanya itu ini, ini itu. dan soalan yang terakhir ditanya kepada Arjuni . "so, apa yang aku boleh buat untuk rembat awek tu ha ?"

    "kau kene simbah air nie tepat-2 dengan lubang hidung dia" Arjuni lantas mengeluar sebotol air yang besar saiz eh, lagi besar botol tu dari dea dari dalam poket jubah dia[ayat terabur] . 

    time si Ca'er nk amek botol tu, dea tersedak . eh, terkejut melihat 2 ekor lembaga yang tetibe melintas di hadapannyaa lalu menghilang di balik dinding tandas perempuan. mata Ca'er buntang ! seperti de mengenali wajah itu ,........

*****************************

siapakah 2 lembaga yang dilihatnya tadi ? kenapa muka itu seperti dea pernah lihat ? dan air apakah yang arjuni berikan kepada Ca'er ? apakah fungsi air tersebut? . kita akan ketahui di part yang ke 10 . okey . semoga terhibur :D

p/s : kiera tak roti buad cerpen lhaa . sobs sobs :'(
*yang tak di tag tu maaf , sebab dah kehabisan watak ... :)

8 comments:

baby comel said...

apalah caer ni. spender xbasuh, ketiak penuh hutan banat.. kesian, kesian..
~hahaha, wa gelak suara besar lagi =)
thumbs up!

cik kiera said...

@baby comelterserlah keayuaan beliau :D

Farisha Idayu said...

bravo-2 . caer nak ngort saper la tu

cik kiera said...

@Farisha Idayu

watak dea masih mystery :D

Pencetus Fenomena said...

hahaha..kesian ca'er..wa terharu..haha

cik kiera said...

@Pencetus Fenomena

hew hew . waa teke , ca'er ngah marah --'

Mk Syahir said...

kah kah kah asik2 wa jadi mangsa =,=

miz ruha said...

kesian kat caer.. macam2 yang dia kena lalui..
hihi!