Majlis perkahwinan syafiq (16 tahun) dan yana (14 tahun)

Kiera Rashid | 7/24/2012 11:15:00 PM | 9Comments |
selamat malam semua . hehe . harinhe tak poie terawih sebab kene tinggal dengan keluarga . takdo daa kenderaan yg boleh pikul kiera p masjid . --' . Muehehehe ;3

wahh . cer baca balik title entry ini , nmpk cm mnarik . And kiera tao pasti ramai yang dah tao kan . lagi pon cer and video nya dah tersebar luas . Sebelum tu tahniah laa pada pasangan pengantin tu . kiera tao mesti ada komen negetif pasal isu ini , mana taknyaa , budak muda .. sudah mendirikan rumah tangga . Ohsemm taok , nak tengok videonyaa ? tengok kat bawah nhe . mak oiyy ! meriah sungguh majlis mereka . JELLY i :p

cantik betul pengantin perempaun tu , yang lelaki lak macam junior aaron aziz :p
moga kekal yea korang , Amin ~ :D

p/s: ustaz idrus kate kalau tiang lampu nampak pmpuan wajib kawen ^-^

9 comments:

Nurul Hayati said...

ohmaiienglish! kahwin umur 14 tahun.. ohh yati xsanggup.. xlepas PMR lagi kowt!!

♥ ʎʎןıן ʎןıǝ ♥ said...

Nape kawen awal sngat erk ?

sabrina rahim said...

Sweet sngt! <3

Fatin Nabila said...

Sweet :D

cik kiera said...

@Nurul Hayati

dah sampai jodoh laa tu , mybe deorang akan smbung sch balim kudd .

cik kiera said...

@♥ ʎʎןıן ʎןıǝ ♥

dah sampai jodoh deorang laa tuh , semuanyaa Allah dah tentukan .. :D

cik kiera said...

@sabrina rahim

yup , sweet kan

cik kiera said...

@Fatin Nabila

sweet kan :D

cik kiera said...

@sabrina rahim

yup , sweet kan