Alhamdunillah , Hadiah GA dah sampai :D

Kiera Rashid | 5/17/2012 05:07:00 PM | 2Comments |
Hey u olls , ^^v

Entry kali nhe saje je nak tulis sebab dah tak tahu nak hapdet story ape dah . Heeee , Alhamdunillah laa sebab hadiah GA yang yang pernah kiera menang dulu dah dapad . Lame oooo , nak tunggu hadiah tu . Tapi takpe , janji dah dapat . Huhuk , Seronok tao . pertama kali menang hadiah post-2 nhe . Hehehe :p


Nak tao ke hadiah ape yang kiera dapat ? Cer teka . betul kiera bagi Lolipop seposen tu . Hihihi . Airrk ! Malas nak berteka-2 teki nhe kan . So kiera bagtao jelhaa hadiah ape yg kiera dapad . Nak tahu tengok gambar kat bawah nhe :)

jeng jeng jeng !

nhe lhaa hadia yang kiera dapad . Beg dari Uzma . Cantiks tak ?

Bagos lha blogshop nhe , boleh dipercayai . Kepada korang yang berminat nak beli beg kat uzma . Yaa ! itu pilihan yang tepat . Beg dea pun cntiks-2 belaka . 

Beg nhe kiera hadiahkan kat ibu kiera . Lagi puns kiera tak beli lagi hadiah untuk hari ibu hari tu . Alkebetulan dapad hadiah beg nhe kiera bagi laa ibu kiera . Ibu kiera suka sangat dengan hadiah tu . Kiera harap kalau menang lagi GA kiera dapat bagi lagi kat ibu kiera . Kalau korang nak tao . Kiera dulu pernah menang topup dari GA dotdot nhe , Topup tu kiera tak pakai , kiera bagi ibu kiera . Hehehe ! Kalau boleh semua barang yg kiera menang kiera nak bagi ibu kiera . I LOVE U MOMSS ! and ayah kiera puns jeles tao :p , yelhaa semua barang perempaun je , Hihokk ! 

Harap-2 kiera menang GA lagi . Kiera join GA guna blog second kiera . Blog yang nhe personal . Tak nak semakkan dengan GA . Lagipuns tak adil kan join double GA orang . Right ? :D

Okeg lha penad dah menulis . Nak study pulok . Kbai ! :D

2 comments:

roziahojijie said...

Cantikk la kiera .. kite tak pernah lg menang beg nie taw .. Menang shawl dulu pun syp je ...

cik kiera said...

@roziahojijie

kiera puns ade menang shawl . tapi sponsor tu suruh kiera bayar kan postage . kiera tak rety nak b.in duit-2 nhe . nnty jadi mslh . terus kiera senyap je . hemmm